söndag 14 juni 2009

Blir alltid kritiserad!


Jag har länge tänkt att jag vill bli Brandman ända sedan jag var liten, frågan e om jag klarar det? Jag brukar klara av saker jag tar mig för oavsett om jag ska slita mig gul & blå på köpet & med sår & ärr som följd så brukar jag klara saker jag tar mig för. Men jag är även trött på att ingen tror att jag klarar av att göra någonting, folk behandlar mig som om jag inte klarar något & som om jag vorre korkad bara för att jag inte har någon doktorsexamen el. hög utbildning, men jag ser ingen intelligens i att ha det för att visa e bra på matte som jag inte e speciellt bra på, men jag e så bra på mycket annat; att måla/teckna, skriva, fotografera, laga mat, allergifri mat, hundar, katter, hästar & andra djur plus deras skötsel, träning & annat, vilda djur, styling, inredning, arkitektur, färg & bildkombinationer, design, uppfinningsrik, stora sociala färdigheter, lätt att tycka om, kan se det vackra även i saker som anses fula, bra att läsa av människor m.m.

Jag försöker bara att leva efter mina egna Värderingar & Drömmar, men blir ständigt kritiserad för det! Speciellt av folk som är nära släkt, som min pappa som exempel & mina nu så kallade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar