torsdag 11 juni 2009

Insett om SEX!!


Jag har starkt insett att jag har ett Oerhört Starkt Sex & Tillkännagivande behov.

Ni som e känsliga hoppa till nästa inlägg!

Även om jag inte har sex till höger & vänster så är behovet stort för mig att fylla, man kan ju inte låta bli att ....ja ni vet dra en höger, minst en gång per dag, men oftast blir det ju flera. Gillar att sexchata & cama med. Jag har mycket extremt sällan onenight stands, så när jag har sex med någon jag tycker om, så kan jag ha sex 5- 8 gånger per dag utan problem, e det normalt??Jag gillar även att hålla på länge så man blir alldeles svettig e det med normalt el. har jag bara ett stort sexbehov??
Sedan har jag insett att jag har verkligen svårt att ta komplimanger om mig från folk då jag sällan ser mig som det dom kommenterar. Men alltid kul att få komplimanger om ens utséende, hur man är el. hur man för sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar