fredag 12 juni 2009

Vem attraherar jag??

Vet inte vad det är?? Men jag har märkt på senaste tiden att dom flesta killar jag har pratat med på nätet har varit yngre än mig & jag som nästan alltid har haft el. varit intresserade av killar som är äldre mig, men på senaste tiden vet jag inte vad det är som har hänt?! Jag kanske börjar bli gammal, men ändå får jag jätte mycke uppmärkelse från unga killar & då menar jag unga. Jag blir ju 27 år nu på måndag & det är killar som hör av sig till mig som är allt från 16 år & uppåt. Visst finns det några yngre killar jag gillar av dom, men jag vet inte hur jag ska hantera det?? Kan ju tycka att vissa e väldigt unga & jag har ju en helt annan erfarenhet av livet än vad dom har. Sedan är det den gruppen av killar el. Ja snarare gubbar som hör av sig till mig. Äckliga gubbar, jag vill INTE ha en gubbe som e lika gammal som mina föräldrar el. äldre!

Jag hoppas bara att jag kan hitta en Sann & Ärlig Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar