torsdag 23 juli 2009

Den Nakna Sanningen om Mitt liv!

Ja, jag har ju med denna blogg blottat mitt liv för er som läser den & jag kommer nu att berätta en sak som säkert folk kan se som konstigt, stöttande el. förvånande, men jag är den som lägger upp en fasad när jag mår dåligt & får folk att tro att jag mår bra.

Jag var idag på Akutpsyk efter att ha mått dåligt i flera månader efter att ha varit tillsammans med en Mytoman som även trodde sina egna lögner, förlorat en vän i ett våldsbrott där han vart misshandlad & dog sedan av skadorna på sjukhuset. Har sagt upp den mesta av min bekantskapskrets pga lögner & skitsnack som kommit fram. Är det något jag avskyr så är det skitsnack, lögner & att folk smutskastar varandra bakom varandras rygg & sedan påstår sig att vara vänner?! Riktiga vänner gör inte sånt. Jag har mått dåligt i största delen av mitt liv & skriver nu helt öppet om det här, så alla som kan läsa svenska förstår nu detta.

Jag har fått sömntabletter utskrivna av läkaren jag prata med & jag ska prata med en annan läkare & en kurator imorgon på min vårdcentral, så att dom kan få mig sjukskriven & så att jag kan få några pengar från dom jävla socialfittorna på socialen. Då kan dom inte säga något om jag e sjukskriven då är dom tvugna att ge mig pengar. Är ju ingen långtidslösning då jag vill komma in på någon utbildning & jobb som jag vill jobba med, men som jag känner just nu så funkar det inte att jobba då jag inte ens kan sova, äta, träna el. göra vardagliga sysslor ordentligt.

Och säger nu såhär; "Acceptera mig nu för den jag är & hur jag mår. Annars kan ni bara Dra åt Helvete"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar