måndag 13 juli 2009

Måndag & seg dag!

Softar! Lägger in lite blogginlägg från helgen's roliga resa till Borlänge. Ligger i sängen & softar springer runt & är naken gör helikoptern & svänger på baken! hahaha...Trodde ni ja!

Jag gjorde iordning mat: Stekt fläskkotlett med grillad Halloumiost & ris med torkade svarta oliver, soltorkade tomater, solroskärnor, pumpakärnor, spiskummin, lite örtkrydda, salt & svartpeppar.
Ja, jag har tidigare skrivit att jag ska lägga in bilder från Min Borneoresa & det ska jag men bilderna som är oerhört många måste sorteras & dom jag ska ha här ta kopior på & förminska dom för att lättare ladda upp dom här, men dom kommer att tillsammans med min reseskildring att komma upp här på nätet & min blogg.

Mest softat hela dagen även om jag har tränat lite styrketräning med.

Kollat på TV...

"The Cougar" Första avsnittet. Om en kvinna 'Stacey' som är 40 år, en kvinna i medelåldern som söker sig en yngre kille 21- 30 år. Ungefär som Bachelor, men med en kvinna & unga killar istället. Vivica Fox.

'Stacey' & killarna skulle kyssas på munnen med dom hon ville ha kvar & dom som inte skulle vara kvar vände hon kinden till. Ja hade jag varit Straight hade jag nog tänt på äldre kvinnor. Äldre kvinnor har ett speciellt & flärdfullt sätt att vara & röra sig på.
"Lipstick Jungle"

Nico 'Kim Raver' med Sugerboy killen Kirby 'Robert Buckley' på Klädbytarkväll på en klubb. Victory 'Lindsay Price' går på en Midnattsmarknad med secoundhandprylar med hennes 'kontraktor' Rodrigo & hjälper sin assistent Roy som hon upptäcker bor i butiken hon renoverar. Han vart bostadslös då hans kille Chris, stack med alla hans pengabesparingar & kreditkort. Hon fixar en '1 room studio apartment' . Wendy "Brooke Shield" Försöker få vad hon tror e en drogmissbrukande skådespelaren Noah som det visar sig efter att hans flickvän pratar med Wendy som fick reda på att han har hjärncancer & hon förfalskar försäkringspapprena för att han ska få göra filmen som ett sista projekt.

Tänkt på Rickard under dagen...prat med honom i mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar