onsdag 15 juli 2009

Träff med Sofie & Illrarna!

Systrarna Betty & Bianca.

Betty slickar sig runt munnen.

Tara på filten!

Tara ligger brevid filten & tittar.

Tara vill ligga i min tröja.

Tara tittar fram.

Jag vill också ligga där.

Fullt bus kolla Jonas väska!

Tara gräver efter nåt & Betty tittar.

Betty liggande & tittande på filten.

Betty nöjd att matte klappar henne.

Betty lyssnar lite så allt är lugnt för att vila lite.

Betty vilar lite.

Bianca ville lukta & smaka lite på min sko, söta stumpan.

Betty & Bianca nöjda när matte klappar dom.

Vilar oss nu.

Bianca & Betty.

Betty, jag fortsätter att vila medan syrran sticker.

Jag kommer & ligger hos dig.

Mmm...skönt!

Nu måste jag väg igen.

Snälla & Vackra albinoillern Tara i gräset.

Bianca, en närbild i gräset.

Bianca i gräset.

Nu vill vi in i våran transportbur.

Eller Betty vart lite osäker, Tara skakar på sig, men Bianca vill in.

Nu vill vi in.

Nu e vi inne i buren, men vill vi inte ut igen??
Var trevligt att få träffa på Sofie & dom illrar hon har kvar då 2 av hennes andra illrar som hon hade har gått bort i cancer. Men glad att jag fick träffa henne & hennes små söta, roliga, spralliga & lite galna illrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar