måndag 6 juli 2009

Sköna säng!


Hemma från Borneo då planet landade på Arlanda ca; 20.06 & nu sent på söndag kväll 5/7 hemma vid ca 22.45. Det var skönt att komma hem till sin egen säng efter att ha varit borta & sovit på massa sängar & slaffar på främmande madrasser. Det kändes superskönt att vara hemma efter mitt äventyr. Att få krypa ner i min egen säng med mina älskade djur, sova där igen & kolla upp på mina hyllor med mina exotiska saker på innan jag somnar. Lucky hade hundvakten redan lämnat någon timme innan jag kom hem & gissa om hon & katterna var överlyckliga när jag kom hem.

Hade en del brev när jag kom hem men orkade inte kolla dom får göra det idag senare. Sedan verkar det vara något väldigt skumt med när man ska göra blogginlägg, funkar inte alls som det ska & tiden på detta inlägg stämmer inte alls, supermysko?!

PS. BILDER & FAKTA OM RESAN TILL BORNEO KOMMER SENARE NÄR JAG SORTERAT VILKA BILDER SOM SKA VARA MED. SKA GÖRA EN MAPP MED FÖRMINSKAT BILDER FÖR BLOGGEN & RENSKRIVA ALLT SOM JAG HAR ANTECKNAT OM RESAN. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar