måndag 20 juli 2009

Söndag & Pissväder!

Vakna vid ca 11.00 i morse & bestämde mig med Patrik C. att han skulle hjälpa mig att handla hem mat som jag skulle köpa från Willy:s i Västhaga. Det var okej väder när gick, men när vi kom ut från affären öste det ner & vi hade papppåsar & ja på vägen hemåt gick alla 4 påsarna sönder & allt ramlade ut & vi fick ringa efter en Taxi som kunde köra hem oss till mig, gick på 100 kr. snällt att Patrik betala det, han föreslog det ju också. Sedan skulle han till Kumla för att träffa far sin & jag satte mig & kollade på TV...

Första vart det "Sunes Sommar" som man sett många gånger, men som ändå e lite kul.

Nästa program var "Leila Bakar" där hon bla. gjorde 'Brownies' & kladdkaka m.m.

Hade köpt hem några saker från Willy:s jag bara var tvungen att testa. "Premier Razz black liqourice" & "Risenta Sesamkaka med vanilj". Kollade på mer TV...

Pratat med Patrik S. i mobilen ett tag.

"The Rachel Zoe Project" Premiär av en Ny realityshow. Om Kändisstylisten Rachel Zoe & hennes glamourösa liv. Hon skapar ett eget märke på allt inom kläddesign, men mest accossiarer som skor, jeans, parfym, väskor, smycken m.m. Fantastiska kontakter & fantastiska kläder. Till Modellen/Skådespelerskan Joy Bryant vart det fantastisk klänning av Zac Posen. Som hon skulle ha på "The Art of Elysiam" av VOGUE.

"Priviliged" Am. komediserie. Om Megan Smith som är anställd för att se efter 2 tonårssystrar Rose & Sage åt vårdnadshavaren Lania. Ganska rolig serie & ganska mycket en tjejserie, men kul för kanske bögar att kolla på ändå.
"Anna Nicole Smith" En film gjord som Anna liv från början till hennes död. 'Anna Nicole Smith' född 'Vicky Lyan Hogan'. Handlade om mycket hennes liv som hon levde där man fick se det bra & det onda bla. hennes drogmissbruk, hennes sjuka son, hennes kärlek, död, jojobantning, döden av hennes son Daniel som dör samma dag som hennes dötter Dannielyn föddes. Men hans bortgång tar henne för hårt & hon blir riktigt sjuk & dör senare den 8 feb. 2007. Säg vad man vill om henne, men jag tyckte synd om henne & hoppas att hon e tillsammans med sin son nu på andra sidan.

Pratat med Rickard lite på sms & MSN!

Sedan Sms:at med massa folk & slökollade på den ganska mycket B-Filmen "Batman & Robin"


Pratat lite med Patrik S. & vart att kolla nu lite på nätet, chata lite & skriva i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar