måndag 6 juli 2009

Till Minne av...

Min kompis Sofie's lilla iller Kola gick bort för ett tag sedan. Den illern var den gulligaste iller jag någonsin träffat. Första gången vi träffades, så kröp hon uppi mitt knä & sov där, sedan ville hon ligga ännu närmare så hon kröp in innanför min jacka & detta var på Husdjursmässan på Aspholmen. Så jag hade hittat en liten vän i lilla illern Kola, hennes matte Sofie & hennes andra 4 illrar. Sofie bodde även hos mig ett tag pga saker som hände med hennes ex. Det som hände efter att hon fått en egen lägenhet var att jag var några gånger hos henne & hälsa på, men önskar att jag varit där oftare medan Kola levde, men var för mycket med skola, extrajobb & annat. Ja, jag saknar Kola, en fantastisk liten iller, som var oerhört busig, sällskaplig & kramsjuk. Hon fick cancer i buken & dog antagligen stilla i sömnen, sa hennes ägare som hitta henne liggande död som om hon bara hade somnat med dom andra illrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar