torsdag 9 juli 2009

Torsdag & Kattflytt!

Ännu e dag & det verkligen ösregnar! Jag har softat under morgonen då det inte går att gå ut & göra något. Det bokstavligen öser ner av regn ute. Man blir blöt på några sekunder av att vara ute & gissa om jag vart blöt när jag var ute med lilla Lucky som inte alls ville gå ut & det förstår jag ville inte jag heller.

Idag flyttade Gucci hem till en bekant till mig nämligen en tjej som heter Jenny & det verkar som om allt ska gå bra hoppas jag! Min kompis Linda som också var med & hälsade på här kanske ska flytta till Varberga precis där jag bor så det vorre superkul då har man någon mer närmare attt umgås med.

Jag vet att Alva som flytta förrut har det bra, nu hoppas jag bara att det blir detsamma för lilla Gucci hos Jenny.
Resten av dagen blir det att bara softa, chata, surfa på nätet, kolla film, kanske styrketräna lite, skriva m.m.
Pratade med min faster Carina som undra hur det var på Borneo & annars i livet?!
Mitt ex Danne hörde av sig på min QX.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar