måndag 27 juli 2009

Varför är Bögar så lika?

Jag är glad att jag inte lever i den" typiska" gayvärlden längre. Jag har gjort det, men är glad att jag inte gör det längre.

Som bög bli man oftast placerad i ett fack som kanske en "Fjolla", "Läderbög", "Muscleboy" el. "Dragqueen" som några exempel.

I Gayvärlden känns det som det ända som killar tänker med är deras kukar, hur många rövar dom kan knulla, killar dom kan bli avsugna av, hur många kukar dom kan dom kan få i sina rövar & hur många kukar dom kan få suga. Sedan att så många tycker att...Wow en stor kuk! Den måste jag testa alltså! Hur patetiskt & tragiska kan folk bli?!

Jag har haft mycket sex & hymlar inte med det, men inte för att jag är fixerad av att knulla runt el. ha en massa kukar. Jag vill ha sex med någon som jag finner intressant, inte bara för att personen är snygg, har stor kuk el. har ett skönt rövhål som exempel. Jag har sex med jag kan få lite mer i utbyte med. Jar har mycket hellre sex med någon jag har "kärlekskänslor" för än att bara ha "One night stands" då det inte ger mig något. Jag runkar hellre när jag är kåt än att knulla runt som någon "Jävla Slampa el. Kanin" som så oerhört många bögar gör.

Det är en massa saker i "Gayvärlden" jag är ganska trött på. Varför är vissa killar så Jävla fjolliga?! Fan killar som är mer fjolliga än tjejer & så har dom sedan mage att kalla sig för killar. Praktfjollor med brutna handleder är det värsta jag vet i gayvärlden, sedan är det alla tragiska gubbar som plastikopererar sig för att se yngre ut & som varje gång dom är på fest el. har fester ska dom försöka att ragga på lammkött, så fruktansvärt patetiskt. Läderbögar ja vad ska man säga om dom? el. såna som gillar kiss & bajs...Uhhhh...ryser i hela kroppen är så Jävla äckligt.

Allt ska vara Spex, glamour, dyraste & senaste sakerna, jag jag jag, å titta på mig, titta vad jag har köpt, titta titta. Usch det är så himla utséende fixerat.

Sedan så förstår jag inte varför all måste flytta till Stockholm?? Varför?! Jag är född i Sthlm & bott där till & från i flera omgångar/år & visst trivdes jag till en viss del av att bo där, men mådde absolut inge bra av all hysteri inom gayvärlden.

Nej jag tycker att gayvärlden är totallt & oerhört överskattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar