lördag 22 augusti 2009

Fredag eftermiddag & kväll!

Jag strossade runt i stan & köpte 2 st. röda lyktor på INDISKA av dom billigare jag skrev om tidigare. Jag gick även förbi RÖDA KORSET & kollade lite. Pressbyrån i hörnet för att köpa 3 st. tidningar om Inredning såklart & sedan förrbi Inredningsbutiken Finrummet för att kolla på lite saker bla. om "Puppy" en plasthund i Design av Eero Aarnio. Gick till bussen vid Konserthuset, men ångrade mig & jag gick för att köpa mat på Lukulus el. vad den matbutiken heter?!

Finrummet's skylt.
Skyltning i Finrummet's fönster.

Lite mat efter att jag kom hem, var 2 st. mackor av varje, men glömde att ta kort på det hela så det vart när jag bara hade en macka av varje kvar. En macka med vanlig varmkorv, en med kräftsallad- räkor & en med pepparsalami.

Dom 2 tidningarna jag köpte; 25 Beautiful HOME's, Lantliv & love där jag även fick med en DVD- film "Emma" med Gwyneth Paltrow.

Pratade med lite människor på kvällen, kollade på TV & skrev en hel del. somna ganska tidigt, vid 23.00 ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar