tisdag 4 augusti 2009

Bröllopet!

Ett underbart & fint Bröllop mellan Min pappa Roland & hans Helena. Vi åkte båt hit från Smedjebackens hamn till Söderbärkets Park där Pappa & Helena träffades för exakt på dagen för 10 år sedan. Framme vid altaret till höger om Helena & Pappa. Från vänster min lillebror Fredrik, syrran Pauline, Jag & Helena's son Elias.

Vi hade det oerhört roligt med en underbar middag, musikframträdanden av ett band & Helenas bror David som är musiker, men även lilla jag som sjöng helt acapella (utan bakgrundsmusik) inför 120 gäster med låten "Evighet" av Kayo. Det var väldigt lyckat & det flera som grät & sa att det var det bästa framträdandet på hela kvällen, men jag var jätte nervös när jag skulle sjunga. Det var även poesi från min syster, mina fastrar & av Caroline som läste & var speaker tillsammans men Mårten & David under kvällen. Vart även att vi fick dansa afrikansk dans & vanlig dans som bugg & sånt. Jag dansade bla med min faster Ulrika, men min supersnälla & gulliga farmor Veronika & några till. En superb afton & kväll tillsammans med helt underbara & roliga människor.

Helena & pappa Roland!

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är mina barn på denna bild. Jag älskar er. Kram mamma.

    SvaraRadera