onsdag 2 september 2009

Dagarna som varit...

Det har varit ganska lugnt jag har inte gjort så mycket utan mest kollat på TV. Ni som har velat läsa min blogg beklagar jag då för att inte har satt in några inlägg. Har inte använt internet på över en vecka. Har klippt mig, shopat lite saker, pratat med vänner på mobilen m.m.

Det har även varit en del jobbigt! Killen Patrik jag vart tillsammans med kände att han inte var mogen för ett förhållande & gjorde slut, så jag har mått dåligt av det också, inge kul alls!

Varit med min kompis Lia & spelat "Risk" ett kul brädspel.
Jag & Lucky var & hälsade på Min kompis Ida & hennes Chinese Crested Hundar Luna & Kaia i hennes nya lägenhet. Vi var även i Marieberg med hundarna på djuraffären "Djurmagasinet".
Kaia & Luna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar