måndag 14 september 2009

Fredag! En ren slappdag!

Softade ett tag. Vaknade vid 11.30, gick en sväng med Lucky sedan funderade jag på vad jag skulle göra idag & det vart bara att softa hela dagen lång.

Repris av "Americas Next Top Model" & i detta avsnitt skulle dom ligga i en kista nere i backen.
Pratade en stund med mamma & sedan med Niclas.
8 st. limpmackor. 4 st. med Kaviar & 4 st. med Mozarella & Pepparsalami. Till det vart det Granatäppeljuice att dricka. Sedan vart det att se på "Extreme Makeover Home Edition" Dom bygger hem till folk som har det svårt i livet.
Marcus P. sms:a mig & frågade om han fick komma förrbi för att han hade varit hos en kompis & var på väg hem nu. Så jag sa Ok! Han kom hit & sedan säger han att han vill ha sex med mig, men jag sa att jag INTE ville. Han sa att det var Ok! Bar för jag hade INTE gett honom någe sex. Vi pratade lite om andra saker & sedan åkte han hemåt. Jag förstår inte?! Varför vill alla killar bara ha sex med mig, men inget seriöst. Vart att tänka på Daniel G. som jag var tillsammans med förrut, hur han kunde lura mig & sig själv så mycket. Ni som inte vet det är att Daniel är en mytoman & tror på sina egna lögner. Han är sjuk & jag tycker nästan synd om honom. Men det dock fler som är lögnare där ute...Kan räkna upp många, men orkar inte börja smutskasta folk för deras dumheter & omogna sätt att bete sig emot andra människor.
"The Tyra Banks Show" Var träningstjejen & modellen "Kim Kardashian" http://www.tyrabanksshow.com/

"Americas Next Top Model" Dom åker till Afrika detta avsnitt. Sydafrika & Kapstaden. Fantastiskt vackert! Dom åkte på Safari, gjorde en photoshout för hudprodukten"Lubriderm" med en krokodil. Ja en livs levande krokodil. Min pappa & hans fru har varit i Kapstaden & dom sa att det otroligt fint där.

Pratade lite med Niclas. Vad fan håller han på med. Suck...fattar inte ibland vad det är med killar över huvudtaget?! Är så trött på massa skitsnack från folk. Fick ett sms av Marcus P. att det var synd att vi inte hade sex & att han hade kunnat suga av mig bara om jag velat?! Men jag vill ju INTE! Är så trött på killar! Sms:a lite med min gulliga kompis Karin. Saknar henne så mycket & är så glad att vi har fått upp kontakten igen. Hoppas på att snart kunna åka ner till henne i Helsingborg.
"The Art of War" Actionfilm från 2000. med "Wesley Snipes". Där "Wesley" spelar Neil Shaw, en dödlig gebit, dirrekt under generalsekreteraren i FN. När en grupp mördade kinesiska flyktingar hitta i en kontainer i New York's hamn & det senare mordet på Kinesiska FN- ambassadören Jian Tze Wu. Så blir detta inledningen på en historia med att Shaw blir anklagad för mordet & han tvingas då på flykt för att kunna lösa mysteriet & rentvå sitt namn med sin alians med i översättaren Julia Fang som dom även är ute efter.
"SHE's GOT the Look" Ett program med "Beverly Johnson" som programledare & domare. Dom har i detta program äldre kvinnor 35 år & uppåt som får en chans att bli modeller. Dom testade peruker. peruker skapade av just Beverly J. & talade om svåra saker med om el. känner. Det var en hel del hemska saker som hade hänt dessa kvinnor. Bl a. en muslimsk kvinna "Bahia" som undertryckt sin skönhet då dom uppmannas av männen & den muslimska tron att göra det. En annan kvinna hade blivit kvivhuggen 13 gånger som 13 åring av en 18 årig tjej för att hon var avundsjuk på hennes skönhet & sa; Vem vill ha Dig nu?! En tredje sak som påverkade mig mycket var en kvinna "Roxanne" som hade varit gift. Alla i hennes familj/släkt var gifta & skilde sig inte, så hon stannade länge i sitt kärlekslösa äktenskap i många år innan hon tog modet till att skilja sig. Det var sedan en tävling & en riktig modevisning där varje person hade 2 klänningar & 2 baddräkter som skulle visas på catwalken.

Jag har även under dagen legat & ritat på ännu fler hus. Ja, jag gillar att rita på hus! Hehe...för er som inte visste det?!

"Serenity" Amerikansk Sci-Fic./Action film från 2005. Kapten Malcom Reynolds, en härdad veteran på förlorarsidan i ett galaktiskt inbördeskrig & lever numera sitt liv på sitt skepp 'Serenity'. Han är ledare för ett litet & udda gäng, men när Mal plockar upp två nya passagerare, en ung läkare; Simon & dennes telepatiska syster River får han med sig mer än vad han har räknat med. Nykomlingarna har flytt från koalitionen som härskar i Universum. Serenity befinner sig därmed mitt emellan Alliansens oövervinnerliga krigsmaskin & Reavers fruktansvärda vrede & dessutom lurar en annan fara i rymdskeppet inre.

"Battlefiels Earth" Sci-Fic./Action film från 2000. med bl a. John Travolta i en av huvudrollerna. I denna film lever människor i skäck & har blivir slavar under dessa onda varelser från yttre rymden som invaderar jorden & ja John Travolta är en av dessa varelser. En Actionfylld & bra Sci-Fic. film.

Precis när jag var klar med den filmen började en annan på TV...

"Ghost Busters" Amerikansk Actionkomedi från 1984. En klassiker om dom 3 killarna; Peter, Raymond & Egon som har en egen spökliga & jagar spöken så gott det nu går?! Men efter att ha fångat sitt första spöke i en spökmaskin, så ramlar spökuppdragen in. En av deras kunder blir den vackra musikern Dana Barrett. I rollerna Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis & Sigorney Weaver.

Pratade lite med Andreas som har kärleksbekymmer, sedan med Niclas innan jag sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar