fredag 4 september 2009

Fredag...

Ja jag vaknade vid ca kl. 10.00 & såg att Niclas hade ringt & fått ett sms av Karin så jag fick skicka ett litet sms & ringa upp Niclas & pratade en stund. Han & hans mor var på väg till Malmö för att hälsa på hans Mormor.

Har på morgonen efter att ha varit ute med hunden & matat djurena satt mig & kollat på TV/film.

Vart att se på ett Repris avsnitt av "Top Model" Den säsongen när "Naima" snygga tjejen med mohawk vinner. I detta avsnitt skulle dom poséera med 10 hundar.

Tränat lite grann. Styrketräning!

Sett filmen "First Wives Club" (Före detta FRUARS Klubb) en komedi från 1995 med "Goldie Hawn", "Bette Midler" & "Diane Keaton" i huvudrollerna. "Heather Lockhlear" spelar en liten biroll & "Sarah Jessica Parker" en lite större biroll.Trodde jag skulle till Kuratorn "Ulrika B." idag, men det var fel hade en tid i onsdags, blir så arg på mig själv att jag glömde det, har ju t.o.m. fått papper hemskickade på det! Grrr...

Åkte in till stan & satte mig för att läsa lite mail, blogga, kolla facebook, chata m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar