torsdag 17 september 2009

Torsdag, INDISKA; SAIGON & Biblioteket!

Jag vaknade kl. 06.20 första gången, men somnade ganska snabbt om igen & vaknade sedan ca 09.50. Klädde på mig var snabbt ut med hunden & åkte sedan in till stan. Hoppas av vid Konserthuset & gick upp på Drottninggatan & tänkte att jag skulle svänga in på INDISKA & vilken bra idé det var fanns så mycket nytt & snyggt dom höll på med att skylta med idag.

INDISKA, Örebro, ligger på Drottninggatan.

Supersnyggt!

3 helt olika & Supersnygga lyktor. Ville ha alla tre.

Vill även ha någon/några av dessa lyktor. Ja jag har Pippi på lyktot, men gillar sånt.

Härliga färger.

Dessa stora lyktor vil jag ha med men jag skulle sätta in en lampa i dessa då.

Lite mer färgsprack!

Ännu mer färgsprack!

Snygga lyktor, men ännu snyggare lampa i form av ett Thailändskt Buddhahuvud.
Efter att ha varit inne & kollat där så gick jag & åt lunch på SAIGON...


Lite interiör...


Det vart "Kyckling med Thaibasilika & Ris" så starkt & gott. Dricka vart det Coca Cola & sedan efter maten en kopp svart kaffe.

Jag satte mig sedan på biblan efter att ha ätit klart & fixade klart alla blogginlägg jag hade att lägga in. Satt ju med ett blogginlägg idag med någon timme det som skulle in för tisdagen & satt hela dagen med det igår superjobbigt. Men nu så sitter jag & mest chatar på msn, kollar facebook, spelar FarmVille, Mafia Wars, Street Racing, Vampire Wars m.m. Planerar också på att inför att träffa lite kompisar i helgen & sånt. Resten av dagen blir bara soft...
Ska bl a. träffa kompisen Marco.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar