fredag 25 september 2009

Kärlek...

Jag Saknar något oerhört mycket att få känna Äkta Kärlek.

Jag har inte haft sådan tur med kärleken genom livet & jag har bara älskat 2 personer i hela mitt liv. Min första & absoluta kärlek var Peder som jag hade tänkt att rymma med & gifta mig med vid en ålder av 19 år & han var 26 år. Men bara 2 veckor innan vi skulle gifta oss körde han ihjäl sig i en bilolycka. Där den skyldiga nu också är död, men varför då ta med sig en så god människa somPeder?! Han kommer alltid att vara Älskad, Saknad & finnas i Mitt Hjärta för evigt!

Den andra personen jag har Älskat är mitt ex. Magnus som jag bodde med i Stockholm & i Kiruna med. Som jag skaffade hundarna Lucky & Diva med. Lucky en Chinese Crested Dog & Diva en Italiensk Vinthund. Detta bröts dock upp pga att vi inte ville samma saker i livet då vid detta tillfället. Han & jag har sagt att vi alltid kommer att ha en speciell plats i varandras hjärtan & vi är fortfarande goda vänner. Det är något som en ny pojkvän måste förstå.

Jag hoppas väl nu att tredje gången ska bli tredje gången gillt, så jag önskar att hitta en kille som vill dela sitt liv med mig, lika mycket som jag kan dela mitt med hans & tillsammans blir vi ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar