fredag 25 september 2009

Lördag & Söndag!

Jag har under helgen som varit tagit det ganska lugnt, bara umgåtts med vännern & kollat en massa TV. Lägger dock inte in så mycket om TV programerna denna gång utan det får bli andra gånger.

Gjorde några fynd på Myrorna...

Dessa böcker fick jag för 40 kr. Ja jag vet; Väldigt billigt, men jag känner dom så bra & har jobbat där att jag ofta får rabatter på saker & ting där. Sedan på " Bra Begagnat dessa snygga underlägg i teak & mosaik 40/50 tal för endast 5 kr/st.!

Spelade sedan RISK med Annelie & Dennis.

Kollade mycket TV under resten av helgen.

Bla. Vodookulturen i serien Ritualer.
Serier: Gummi Bears, Mitt Nya liv i Skottland, Royal Pains & Womens Murder Club.
Filmer: Showtime med Robert de Niro & Eddie Murphy, Striptease med Demi Moore. Mycket tuttar, men fan så gay man är! Hahaha...
Söndagens serier & filmer...
Serier: Miami Ink, Taking the Stage, Idol, Kathy Griffin- My life on the D list, Sveriges fullaste hem, Hitta hem, En plats i solen, Hell of Hotel, Americas Next Top Model- säsong 12 & Ensam mamma söker.
Filmer: Miss Secret Agent II.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar