måndag 14 september 2009

Måndag...dags att blogga igen!

Har lagt in flera inlägg från en del av veckan & helgen som varit. Satt på biblioteket som vanligt efter att jag köpt mig några mackor, en kopp svart kaffe, några energidrickor & en Mentos "Berrymix". Satt & gjorde flera inlägg sedan kom Annelie förrbi, hon visste att jag skulle sitta här & bjöd med mig på lunch hem till henne, det var att göra tunnbrödsrullar med mos, varmkorv, gurkmajonäs, senap & dressing. Medan vi åt det kollade vi påen film jag inte sett, filmen...


"Enchanted" Amerikansk Disney komedi. Gisele som i sin tecknade värld blir lurad & knuffas ner i en magisk brun av sin onda svärmor & hamnar i den verkliga världen. Hennes Prins & hennes trogna & bästa vän Chip, en Chipmunk följer efter henne till den riktiga världen. Ja sedan bryter sagovärldens alla konstiga saker ut, som sång & dans m.m. En rolig & väldigt Söt film med bl a. Susan Sarandon som den onda svärmodern.


Sedan vart det att gå tillbaka till biblan & skriva klart detta. Ska efter detta hem & bara softa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar