måndag 7 september 2009

Måndag...Soft & bloggat!

Jag har lagt in blogginlägg från dom dagar som jag inte lagt in nåt på. Träffat Annelie & satt en stund hemma hos henne för att kolla QX som man inte får kolla på biblioteket. Annars är det ganska lugnt har nu mest suttit på biblioteket idag & skrivit. Jag känner att jag behöver göra det så Lucky är hos hundvakten. Jag behöver lite ensamtid just nu för mig själv utan djurena, även om jag älskar dom något oerhört mycket & jag är ju med dom på eftermiddagar, kvällar, nätter & morrnar. Ja mitt mående går ju lite upp & neråt så måste få göra saker som gör mig glad & avslappnad & det är tex. att blogga, chata & skriva en del andra saker.

Spelar även "Mafia Wars", "Street Racing" & "Vampire Wars" på Facebook är skönt & avslappnande.


Såg även utanför fönstret här på biblioteket en supersöt liten "Chihuahua" valp, han dock inte ta någon bild, men var en korthårig & fläckig i creme & vit. Men såg ungefär ut som denna på bilden...
SUPER SÖT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar