torsdag 10 september 2009

Onsdag kväll!

Det började med att jag var väl hemma strax efterkl. 20.00 & satte mig dirrekt att kolla på TV efter att ha pratat med Jonas A. & Niclas tidigare under kvällen på väg hem.

Vart att kolla på "Extrem Makeover Home Edition" som var riktigt bra. Superfint hus vart det exteriört, men gillade inte insidan alls lika mycket som utsidan som var gjord i vacker gråsten i 2 plan.

Efter det vart det att se på "Idol 2009" som jag tycker att det är roligast att se uttagningarna när man får se folk skämma ut sig i TV! Hahaha...Lite skadeglad! Måste få vara det ibland också. Bäst var dom 2 killarna som såg ut som oim dom skulle skita på sig, ena sprang in i dörren & så. Alltså det var obehagligt, men lite kul samtidigt.

Kolla på "Fråga Olle Dokumentär" Det handlade om den Svenska Porrindustrin. Hetroporr då, men väldigt intressant ändå att se hur det egentligen är & hur det funkar i den världen?! Nu är det ju så att Sverige har ganska bra avtal, men man vet ju om att det sexuellt utnyttjas tjejer, killar, barn & djur i andra länder som inte alls har samma krav, lagar, säkerhet & annat som spelar in & som kan skydda dom som håller på med porr el. blir tvingade att hålla på med porr el. prostitution.


Efter att sett klart på den dokumentären vart det att se på den underbara komediserien "Black Adder" med "Rowan Atkinson" som den största huvudrollen & som är den helt & toltalt galna Black Adder. En fantastisk rolig serie, med vassa tungor & drypande roliga skämt! Hahaha... En favorit i mina komikers. Sedan gillar jag komiker som görs av tex. Bette Midler, Goldie Hawn, Whoopi Goldberg, Lindsay Lohan m.fl. Sedan vart det till mer spännande i den underbara serien "NCIS" som är en kriminalserie som är helt underbar i mina ögon.
Innan jag skulle sova så sms:ade jag med Björn A. & senare så pratade jag med Sebastian som har blivit ihop med Joakim. Jag hoppas att Joakim INTE strular till det nu & sårar Sebastian, för Sebastian förtjänar det bästa denna Otroligt Gulliga, Snälla & Charmiga killen, men verkligen hjärtatv på rätta stället. Även pratat med Andreas & hur han har det jobbigt med sin pojkvän Viktor. Jag hoppas att allt håller & löser det till sitt bästa för mina vänner Sebastian & Andreas! Puss på Er & en BamseKram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar