fredag 4 september 2009

Torsdag kväll!

Efter att kom hem från ösregnet & att bussen precis kom dit när jag kom var jag överlycklig för att få komma hem sedan, så satte mig & åt en bit Choklad "Citron & Ingefära". Var soft & jag hade fått ett litet paket från mamma med hennes första försök att göra en lite tröja & benvärmare till lilla 'Lucky'. Det var i jätte fina färger av en grönblå & grått garn. Tröjan hade kunnat vara lite längre & hon skulle tänka på det till nästa gång, men jag tycker att den var söt ändå på & den värmer ju lite ändå. Mamma har dock sagt att hon skulle testa att sticka fler & hundtäcken när hon orkar. Pratade vi om på mobilen, men det blir när hon inte har ont i sina händer.

Lucky i sin nya tröja & benvärmare, min mor har gjort.

"Sommar med Ernst" på TV:n.

"FAIR GAME" Actionfilm från 1995 med Supermodellen Cindy Crawford som advokaten 'Kate McQuean' som polisen 'Max Kirkpatrick' spelad av "William Baldwin". Någon vill se henne död & Max blir hennes beskyddare. "Salma Hayek" har en mindre biroll som Max exflickvän.

Har under kvällen sms:at med Joel, Niclas, Ida, Karin, Markus & Jonas A. Pratat med Jonas A, Niclas & Mamma i mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar