fredag 25 september 2009

Veckan som gått!

Har varit ganska lugnt hela veckan, jag har bara softat, kollat en massa TV-program, pratat med folk i mobilen, sms:at, mms:at m.m. Nu ska jag försöka under nästa vecka att skriva ner mer vad jag har gjort med denna vecka har varit jätte jobbig inte bara för mig utan för en hel del av mina vänner med så jag har inte orkat att sitta & BLOGGA.

Tisdagen var jag hos min kurator Ulrika som såg till att boka en tid för en läkare åt mig då jag har upptäckt att alla dom tabletter jag haft; Atarax, Propavan & Citalopram Sandos inne håller laktos, vilket inte alls är bra då jag är laktosintolenat & har fått biverkningar av dom bla. torr hud, små torrutslag & ont i magen. Sedan så hjälper dom inte längre emot sömnproblemen & panikångestattackerna. Jag har även fått reda på att en killkompis till mig har problem med sin kille, en kompis har förlorat sin kattunge som blivit påkörd & en annan kompis så har hennes ena katt försvunnit. Torsdagen var jag hos läkaren & har fått fortsatt sjukskrivning, annars är det ganska lugnt & skönt nu då jag vet att jag kommer att få nya mediciner & att det kommer att bli lugnare med allt som händer runt omkring. Jag bakade bröd igår: grova scones & en limpa. Vart supergoa & mattiga, mycket godare än köpebröd & jag ska forsätta att baka. Fick även min kompis Andreas på dom tankarna. Nu kan jag ägna mig åt kompisar, bloggandet, chatande & annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar