onsdag 14 oktober 2009

Fredag...Blogga & färgade håret!

Efter att pratat med Tino & varit ute med Lucky vart det att åka in till stan.

Väl inne i stan gick jag förrbi Rosalis Deli som jag ofta gör för att köpa mig en kopp svart kaffe. Satt på biblioteket & bara letade & fixade med bilder som jag ska ha till min blogg, men bloggade även lite. Pratade med Mamma & senare pappa i mobilen. Annelie var förrbi en stund, men hon skulle hem. Jag satt kvar några timmar till för att fixa lite mer & sedan gick jag hemåt till Annelie.


"En plats i solen" Nu var det i från Turkiet. Jag har alltid velat åka dit med min kompis Karin som har varit där flera gånger.

Vi satt bara & pratade om lite allt möjligt! Fick väldigt mycket sms & sms:ade med Karin, Johan E, Björn, Ulrika W, Andreas G, Calle, Andreas N, Eva, Angelique, Ulrika B. & Jonas A. m.fl.

Vi satt bara & softade & bestämde oss för att ta hem lite mat från McDonald's.

Förre & efterbilder. Jag färgade mitt hår mörkbrunt så nu ser jag ut som en turk. Hahaha...
Nej, nu vart det dags att ta sig hem, med turkisk musik i örona & på svarta cykeln min.

Hemma väl så sms:a jag med Kim som jag gick på Kävesta Folkhögskola tillsammans med & sms:a även med några av dom andra jag skrivit till med under dagen.

"Pimp My Ride" Ett program där dom "pimpar" unga killar & tjejers bilar. Tjejen Brooke fick sin Chevrolet Cabrioet från 1991 pimpad i ljusblå med rosa blommor.
Dags att sova nu klockan är mycket, närmare bestämt 03.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar