onsdag 14 oktober 2009

Måndag...En dag med ett möte. Datorn & en cykeltur.

Jag gick upp vid 10.00 för att fixa lite innan jag åkte in till stan för att sätta mig en stund med min kaffe, kolla lite på datorn & fixa lite med bilder & annat på datorn.

Efter att ha suttit en stund skulle jag cykla till mitt möte vid 13.30.

Hade ett möte på Socialen med min handläggare där för att fastställa lite saker.
Åkte efter det hem till Annelie & vi tog sedan en cykeltur.

Vi var förrbi till Myrorna där jag hittade några fynd för 60 kr. tillsammans.

Ett rökelsekar, en oljelampa, en spegel i mässing & ett söt lykta i mässing & färgat glas.

Vi tog en cykeltur genom stadparken & genom Wadköping.

Vidarre till Ö&B där vi köpte hem lite saker vi båda ville ha.
Där ifrån vart det sedan att cykla förrbi Behrns Arena & vidarre till affären AQ som har andliga saker kollade bara, men om ni är nyfikna finns det mer på deras hemsida: http://www.aqbutik.se/

Annelie bjöd på Sushi. Gott gott! Sedan vart det att cykla hem.

"Sverigs fulaste hem" Där dom gjorde om ett hem som vart supercoolt i massa rosa, oranga, gula & andra färger, väldigt feminint, men coolt.

"Svenska Hollywood Fruar" Extra avsnitt med scener man inte fick se. Jag tycker att det är synd att den nu slutar, älskar den serien oerhört mycket att se på.

Agnes- Nicole Winter med sin söta Chinese Crested dog's tik Ruffy.
Nej nu vart jag så trött så jag dega bara, tog en dusch & somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar