torsdag 29 oktober 2009

Onsdag...Blogga, träna & bjuden på fest i helgen!

Som säkert alla vet så är det Halloween snart & jag vart idag bjuden på 2 st. partyn med maskeradtema på båda. Ett på fredagen & ett på lördagen. Får se om jag orkar gå på båda dock. Dricker ju nästan inge alkohol länge, då speciellt inte starksprit. Jag har tillbringat dagen med att blogga & umgås med Annelie & sedan blir det träning.

Tränig & åter träning. Vart konditionsträning i 30 minuter & sedan 70 min. styrketräning. Jag såg en killkompis & hans flickvän när jag åkte hem utanför en krog, men vet att dom bara hade velat ha in mig om jag stanna så jag sms & sa att jag såg dom, men att vi får träffas någon annan dag. Väl hemma vart det en sväng med Lucky ut & sedan bänka sig framför TV:n.
"Bonde söker fru" Nu skulle dom skicka hem 2 av 6 st. Där 4 st. skulle få flytta in på gården med bönderna.

"Dagens man" Dejtingprogram med Carolina Gynning som programledare.

Första killen var Rastafarikillen Mitraz på 26 år. Han bodde i kollektiv & hade en dotter på 1 1/2 år. Tjejen han gick ut med dock visade sig vara allergisk emot honom, el. nej det var katterna han hade.
Andra killen Var Jon på 22 år. Jätte söt kille såg ut som en svärmorsdröm. Han ville bli skådespelare.
"Grand Design" Husbyggarprogram, men inte nog med et dom tänker miljötänkade & bra. Där dom byggde detta vackra hus ovan. Var gjort med oerhört mycket glas. Detta är framsidan hela baksidan var bara glas 6 stålstomme.

Sedan innan jag skulle sova & varit ute med Lucky vart det att kolla i huskataloger från...Trivselhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar