onsdag 14 oktober 2009

Tisdag på Marieberg & IKEA! Mycke hemsidor. Inredningstema.

Jag vaknade vid 10.00 & bestämde att se på lite TV efter jag var ute med Lucky.

"Canada's Next Top Model" Kollade snabbt sedan vart det att åka in emot stan på cykeln, med musiken i örona & solen i mitt ansikte. Jag trodde vi skulle cykla ut dit, men det vart att åka buss istället ut till Marieberg för att kolla efter byxor till Annelie & lite annat, mest fönstershopping.


Vi gick in på Mariebergs Galleria där Annelie hittade ett par byxor för 199 kr på CUBUS. Dock kände jag att jag var tvungen efteråt att sätta mig en stund då jag kände att en panikångest attack var på väg att inträffa, så fick ta min medicin & pratade en stund med pappa på mobilen, vilket var skönt. Vi bestämde att vi skulle åka imorgon till Kävesta folkhögskola för att fixa med mina betyg.

Efter att det förrsvunnit gick vi på INDISKA. http://www.indiska.se/



Mycket fint där inne!

Vi gick förrbi en butik jag glömde att fota skylten på, men heter "nice. presenter" http://nicepresenter.se/ så mycket vit att varken jag el. Annelie ville gå in där. Vi båda gillar varma & mustiga färger, lite grälla med såna som syns.

http://www.village.se/


Dom gula vaserna gillade jag skarpt.

Även dessa söta små Bullterrierna som var salt & pepparströare, men håller lite i pengarna nu.

http://www.dimoda.se/






Vackra Orkidéer.


Här finns det mycket skoj ska ni veta på på LAGERHAUS.
http://www.lagerhaus.se/







När jag såg dessa tänkte jag på min faster Ulrika som samlar på Ugglor. Salt & Pepparströare.



Älskar dessa metallic fealing koppar, vill ha dom i guld & rosa.


Jag har pippi på tekannor, tyckte denna var snygg med sitt asiatiska tema.
Nedan följer bilder på GALLERIAN & hur fräsch den blivit efter all renovering.




Gick in på "life" http://www.lifebutiken.se/ för att kolla på proteinpulver för att kolla lite vad dom innehåller & ta lite information om dom. Jag vill börja äta det & träna för att gå upp i vikt & sedan vad spikmattorna kostade 499 kr, jag är så glad att jag hittade min för 199 kr. på VILLAGE.
Sedan gick vi vidarre där ifrån bort till IKEA för att kolla lite.

Väl inne på IKEA http://www.ikea.se/ så gick vi & åt 3 st korvar & 1 dricka var för 20 kr.

Så snyggt kök i mörkgrått & vit.

Söta gardiner, perfekt i ett barnrum el. varför inte i ett kök som dom hade här.

Älskade detta tyg på kudden, fanns att köpa så snyggt med hjortron, blommor, geter & annat.

Snygg träbänk, fast jag hade mörkoljat den & lagt löst uppe på ett grått fårskinn. Perfekt att ha i hallen för att knyta på sig sina skor när du ska ut.

Supersnyggt kök i svart på nederluckorna, kopparplåt på överluckorna & gröna väggar.
Träffade på Patrik Cederlind jag strulat med tidigare, han såg lite chockad ut, då han hade sin mor med sig & säkert inte ville att jag skulle säga något pinsamt, man kan säga såhär vi har inte så så bra kontakt längre, han sårade mina känslor & då inga kärlekskänslor utan att han såg ner på mig som människa pga massa saker. Jag är artig av mig, men för övrigt kan han ju...ja ni förstår säkert?!
Snygg fläkt & mosaik.

Mosaik kaklet (med & utan blixt) i ett vackert kopparskimmer.

Snygg bäddsoffa.

Snygga krukor för 19 kr/st. Blir att köpa när jag har mer pengar över.

Snygga lila värmeljus ville ha men tvungen att spara in lite på pengarna, men köpte i allafall värmeljus för mysfaktorn i ens hem nu när det är mörkt vill man tända lyktorna där hemma för att att få en mysig & avslappnande miljö.

Handlade lite WILLY:s lite mat & annat man behövde hem. Sedan ta bussen till stan. Väl inne i stan var jag en lite stund hos Annelie då hon skulle göra en sak sedan tog jag mig iväg. Nere vid Södra stationen var det en supersöt liten Fransk Bulldog som nog trodde att jag skulle med hans matte & tjejkompis, då dom hade cyklar med packning & jag med. han stannade & väntade på mig, vägrade gå så söt, sa till tjejerna vad söt han är & cyklade vidarre.

Väl hemma vart det en svänge med Lucky & sedan sätta sig & kolla på TV.

"Ugly Betty" Amerikansk komediserie.

"Desperate Housewifes" Amerikansk dramaserie.

"Brothers & Sisters" Här gick det hett till med sex till höger & vänster.
Nej efter detta vart det att duscha & sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar