onsdag 28 oktober 2009

Torsdag...Kuratorn, kolla träningpreparat, träningsställen & former.

Frukost: Crepes med gräddfil, hackad gräslök & kaviar.

Torsdag & träffa kuratorn Ulrika idag, sedan åkte jag in till stan.

Träffa Annelie & vi gick på olika butiker för att kolla efter träningspreparat. Hon vill gå ner några kilon & jag vill gå upp 20 kilo med muskler, blir kanske mer senare, men börjar med det i allafall. Efter det gick vi till Annelie's gym där hon tränar "Träna Lätt". Vi träffade en kille som heter Andreas som fixade ett medlemskort till mig på gymmet & med medlemspapper & annat. Så nu är jag medlem på gymmet "Träna Lätt- Slank in slank ut". I detta gymkort ingår det kurser i afrikansk dans, pilates, yoga, boxersice, karatekurser & mycket mer.

Jag har även träffat Mikael som kommer att bli min kostrådgivare & som efter en vecka då jag skrivit upp allt jag äter & vad det väger, så ska han räkna ut uhur mycket jag egentligen ska äta för mitt välmående. Mitt mål är att gå upp till 100 kilo i rena muskler, så att jag får en slimmad & snygg kropp. Sen ska jag skippa preparat så länge utan träna & äta gott för att gå upp i vikt. Bäst att sköta det utan preparat om man kan.

En slank, slimmad & tonad kropp. Tog mig hemåt.

"SINGING BEE- Celeb" Svensk underhållnings & musikprogram. Hanna Hedlund som programledare. Medverkande: Fredrik Birging, Clas af Geijerstam, Tore Kullgren, Eva Nazemson, Dominika Peczynski & söta "Hästbonden" Peter Gustafson. När den sista sjunger så går det dom vinner till välgörenhet.


"Gordon's Kitchen nightmares" Han var på en indisk restaurang som hade alla möjliga rätter & där gästerna fick blanda hej vilt. Kockarna vart tokiga på det & 3 såser till allt detta så inte konstigt att allt smaka lika dant. Han fixade en ny meny & hade en Bollywood show som invigning för den nya restaurangen.


Ett ordentligt mål med extra fiberrik havregrynsgröt med hallonsylt då jag inte hade ätit något på hela dagen.

"United States of Tara" Amerikansk drama/komediserie. Om mamman Tara som har multipla personligheter.
Tara: När hon är normal.
T: En småtokig & problemmakare till tonåring.
Alice: En dröm hemmafru som bakar & städar.
& Buck: En galen lastbilsförare.
Mannen/Pappan är en ganska normal man. Dottern är en rockig & populär blond tjej & sonen är familjen lilla nörd som är gay & är kär i en av skolans populäraste killar som är musiker & han verkar se honom med. Denna killen är snygg & tränar massor.


Dags att sova nu efter att jag varit ute med Lucky på en liten sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar