torsdag 15 oktober 2009

Torsdag...Kuratorn, träffa Pappa & Kävesta Folkhögskola!

Jag vaknade vid kl. 07.30, hade ställt klockan på 07.45 men låg & snossa lite. gick sedan upp, gick ut med Lucky, åt några mackor & tog mig till Kuratorn Ulrika för samtal vid 08.30. Jag har snart kommit upp till högkostnadskort också, en el. två gånger till så har jag högkostandskortet & då får jag alla mina besök gratis på sjukhus & annat. Efter att ha varit där så åkte jag in till stan för att sätta mig en stund för att blogga på min laptop på biblioteket.

Suttit & skrivit en massa nu & nu vid 11.50 kom pappa & vi ska ta en bit mat & äta. Sedan blir det att åka ut på möte med Rektorn på Kävesta Folkhögskola om mina betyg. Jag vill ha betygerna för Matematik B & Engelska B som jag läst. Kanske kommer in lite senare idag el. så syns vi kanske imorgon??!

Hej Svejs...så långe! Kramar Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar