måndag 2 november 2009

Lördag...Halloween Fest!

Ja idag är det fest för hela slanten. Halloween är min favorithögtid & nu nedan så kanske ni ser & förstårr vart vi fått insperationen ifrån. Hattmakaren & Kaninen.

Annelie (Hattmakaren) & Jag (Kaninen) på bussen, på väg till festen.

Annelie aka Hattmakaren!

På festen Annelie & Dennis (raggare skulle ha va)

Joakim (pirat) & Linnea (Mortizia)

Lite snacks & Bål som vi fick vilket var jätte god, gick att dricka som saft, lite mer alkohol i dock! Haha... Tyvärr hade många dragit sig ur pga att det var utklädning. Jag tycker att herregud vilka idioter, det med utkläddning på Halloween är ju det roligaste med allt som är på Halloween. Love Halloween!

Jag & Leo som var lite rädd, men nyfiken i en strut.

Ja nu vågade Leo lukta lite på mig i allafall.

Joakim & Linnea igen. Vårat värdpar som festen hölls hos.

Jag posar i min kanindräkt.

Jag & Dennis.

Annelie.

Söta lilla Leo.

Joakim Pirat.

Annelie: Godistajm, Hälsa på Felix & Skratt!

Snacks & alkohol!

Joakim Pirat & Leo.

Jag lite fuller & färgen på läpparna hade försvunnit av alkoholen & det vi åt.

Annelie posar. Vi hade väldigt kul ändå fast vi inte var så mycket folk. Var att äta massa gott snacks & sedan att sjunga lite Singstar & jag Rockar fett på det!

Söta värdparet!

Annelie & Dennis. Lite fulla men glada! Det vart att festa till kl. 03.00 något på morgonen. Jag & Annelie tog sedan en taxi hem till henne. Duschade för att bli av med all färg & satt sedan & pratade en hel del inna vi somna någon gång vid kanske kl. 05.00 något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar