fredag 13 november 2009

Måndag...Matematik, Blogga & Träna!

Jag gick upp vid 08.00 för att fixa lite saker innan jag skulle till skolan för att räkna matematik. Har efter det tillbringat tid på stan & bloggade en liten stund innan jag har gått för att träna riktigt ordentligt i 1.30 tim. Jag Bokstavligen Älskar att Styrketräna, så skönt för kroppen & vilken energi, livslust, ökad sexlust & boost man får i livet. Väl hemma vart det en promenix med lilla Lucky & sedan vart det att bänka sig framför TV efter att jag fixat lite härligt krubb.

"Sveriges Fullaste hem" Omstyling av oerhört fula hem.

"Grannfejden" Här i dett avsnitt var det 2 kvinnor som bråkade, men vart vänner igen då dom vart det förrut & kaninen som rymt fångades in & fick ett nytt hem då den åt upp allt i grannarnas rabatter. Efter TV:n satt jag en stund & skrev på datorn. Klurrade även på ett nytt spel jag drömt om som jag nog ska skapa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar