måndag 9 november 2009

Onsdag...En Fynd, Träning & TV dag.

Jag åkte in till stan för att gå på Myrorna & hitta dessa fynd...

Denna fina vita Vinthund & en svart Buddha. Men mest nöjd vart jag med den fina vita porslins hunden...

Då jag nu har ett par av dessa vackra hundar.
Dom är ca 18, 5 cm höga.

Jag var sedan & betalde räkningarna. Va hemma hos Annelie en stund & vi gick sedan till Röda Korsett, men hittade ingen där. Efter det vart det att gå & äta på Gröna Grodan. Vi tog oss efteråt till bra Begagnat där Annelie köpte 3 brädspel vi ska ha till våra spelkvällar & 3 Kitty böcker. Vi satt sedan hos Annelie en stund & tog en kopp te innan vi gick. Jag gick till gymmet för att träna & Annelie kom dit lite senare då hon inte tränar lika länge som mig. Träningsdagar är för mig på måndagar, onsdagar & fredagar. Väl hemma sedan så vart det en promenad med Lucky & sedan tända uppp värmeljus & kolla på TV då det snöar ute.
"Grand Design" Engelsk program där dom bygger miljövänligt, återvinner & bygger riktigt coola hus. I detta avsnitt byggde dom om en gammal & stor Engelsk stenlada. Vackert trätak & stenplattetak ovanpå det. Så otroligt snyggt vart det. (Bilden är från ladan)

"Fawlty Towers" (Pang i bygget) Engelsk klassiker & komediserie med bl a. John Cleese i största huvudrollen.

"CSI NY" Amerikansk underrättelsetjänst serie. Sedan efter detta vart det dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar