fredag 13 november 2009

Söndag...Fars dag! Funderar, TV & Skapande dag!

Vakna vid 10.20 & gick 10 minuter senare. Ut med Lucky, sedan bänka sig framför TV:n & laptopen.
"Gilmore Girls" Amerikansk dramaserie.

Frukost: tjockpannkaka på grovhavregryn, bovetekross, banan, mango & 6 ägg. Hallonsorbet & Mango ovanpå. sedan för lite sötma. Var riktigt mättande & god.

"Mannen som talar med hundar" Cesar Milan. Dom pratade om bl a. aggressiva & extremt lekfulla hundar. Min lilla Lucky är ju en sån hund som gärna kan vara lite stursk, men slappnar av så fort hon fått visa lite vem som bestämmer här & nu.
Lucky!

"Dickinsons Real Deal" Antik & Aktionsserie från England.

Pratade en del med Mamma & Pappa. Fars dag!

"Katie Griffin: My life on the D- list" Realityshow om komikern Kathy Griffin. Hon var på Walter Read General Hospital för att hålla en komikshow för alla sårade soldater i USA som kommer hem från Irak, Palestina & Israel krigerna. Jag tyckte det var jätte bra.

Sitter på datorn & funderar på massa idéer jag har. Allt från spel, fantasy & äventyrshistorier, affärsidéer m.m. Vad jag tänker göra med livet. Vad jag har för planer & så vidarre.

"Family Restaurant" Om en kinesisk familj & deras restaurang.
Fika lite asiatisk middag & till efterrätt vart det Hallonsorbet.

Sedan lite mer TV...

"Mamma pojkar" Om mammor & deras pojkar som letar efter ett tjej åt killarna. Ja vad ser Bobby hos Jane...ska vi gissa?? Tuttar kanske?!

"Bonde söker fru" Svensk dejtingprogram med bönder. Dom är så söta!

"Leila bakar"

Pratade med Snälla & Gulliga Jonas A. som snart ska flytta till Stockholm.

"Brooke Knows Best" Realityserie om Brooke Hogan.

"Ridsport- Världskuppen i Italien"

"America's Next top Model" Modeltävlingsprogram.
Fo min favorit åkte ut!

"Ensam mamma söker" Svensk dejtingprogram.
Ulrika valde Lasse, Helena valde Oskar & Madelene...Ja hon valde inte någon alls.

Under tiden har jag skrivit på min Sci- Fict. story & funderat en massa under dagen. Vart att se 6 avsnitt (hela serien) av filmserien "Dinosauriernas tid" för lite insperation till min Science Fiction historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar