måndag 2 november 2009

Torsdag. Kolla upp Halloweenkläder hemma & TV:n.

När jag kom hem vart det dags att kolla vad jag hade för utklädningskläder. Jag tänkte att jag skulle vara en katt tillsammans med Annelie, men så blir inte fallet.

Kolla TV...

"Mammas pojkar" Singelkillar med deras mammor som söker en tjej till killarna.
"Doobidoo" Nöjesprogram med Lasse Kronér som programledare &
Team 1: Hannah Hedlund & Jan Bylund.
Team 2: Andreas Lundstedt & Sarah Dawn Finer.


"Nöjespokalen" Frågesprortsprogram med Sofie Eriksson & dagens gäster...
Team 1: Carolina Gynning & Martin Björk
Team 2: Ann Söderlund & Belinda Olsson.

Nu skulle jag duscha, sova & drömma mina konstiga drömmar.

Delfinerna, flickan & vargarna!

Bergsstaden!

Skogsharen, Vesslan, Vombaten, Hermelinen & Gerbilsen.

Vatttenvarelser!

Att jag simmar mycket & många andra konstiga drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar