söndag 18 juli 2010

Lördag...Soft innan BARTENDER kvällen/natten!

Softar under dagen & tar det lugnt för att jag ska göra ett litet bertenderjobb på en kompis klubb. Bloggat lite & kollat på TV...

Allsång på Skansen Svensk musikprogram som jag tror dom flesta Svenskar känner till!

Nu är det Anders vad fan han nu heter som leder det & han känns så fel för hela programmet & han kan verkligen inte sjunga. Tykte det var mycket bättre när Lasse Berghagen var programledare.

Timotej spelade sin låt Kom. Movits spelar usch jäkla rapp av vita, men orkade inte se hela programmet. Inte alls lika bra längre.

Guppy. Något program om djur & nu om Åsnor på barnkanalen.

Ja segar & degardag innan jag ska jobba lite på en kompis klubb ikväll. Vart att istället se på Falsterbo Horse Show. Hoppning. Underbart program & tillställning som skre varje år & som jag hade gärna varit där som flera av mina kompisar inom hästvärlden var.


Satt & degade, bloggade & chatade med folk på msn & facebook bla. James, Andreas, Linda, Peter m.fl.

Paris Hilon's My New BBF. Repriser av säsong 1. Alla avsnitten. Undrar om det kommer att komma nya avsnitt med dom?!


Duscha & fixa mig iordning för partyjobbet ikväll!.

Gjorde iordning lite mat att äta inna jag skulle iväg. Vart en stor fisk & skaldjursomelett med 2 klyftade tomater.

Nu blir det iväg att jobba som Bartender...

Viken galen kväll det vart...vart erbjuden sex flera gånger. Hur ska man tolka det?! Men massa som sa att mina ögon var jätte vackra. Det tyckte jag bara var kul dock! För vet att mina ögon är något väldigt speciella. Har alla & även jag tyckt, men alltid kul att få höra.

Nu det galna...Ja, jag om jag hade varit straight hade jag kunnat få med mig en hel del kvinnor hem el. fått sex t.o.m. sex på klubben. Fick flera gånger nyp & smek över rumpan när jag gick runt i lokalen. En kvinna sa att hon ville att jag skulle följa med henne in på toaletten så hon fick suga av mig. Hahaha...Ja, nej jag tackade bestämt men vänligt Nej, tack! Men det coolaste var nog när en tjej frågade om jag ville följa med henne & hennes kille hem & ha en trekant med dom?! Hahaha...Ja vad ska man säga?! Jag var ju smickrad, men jag har ju inte sex med folk hur som helst & var flera stycken under kvällen som ville ha sex med mig. Ja man får väl vara smickrad att man är eftertraktad fortfarande.

Men var en hel del trevliga & sällskapliga människor & man får ju bli lite av en samtalare...när man är bartender. Kul kul!

Jaja...var inte hemma förren ca 05.20 så det vart att ta det lugnt & varva ner en stund innan jag skulle sova gott i sängen & lär nog sova länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar