fredag 17 september 2010

Torsdag...Lunch med Lia, sedan softa hemma!

Började morgonen när jag var ute med Lucky & sedan bloggade på min blogg här & kolla facebook lite innan jag skulle cykla iväg till Lia.

Jag fixade mig i ordning för att åka hem till Lia & umgås lite & äta lunch tillsammans. Däremot ska jag hem ganska snart efter det då jag inte har någon hundvakt idag.

Till lunch som vi lagade tillsammans vart det barbequekryddad kycklingklubbor, nudlar med smak av chili & lime & sedan vitlöksbröd som jag & Lia har lite pippi på just nu så himla gott med varmt vitlöksbröd när det är lite kallt ute. Vart även att dricka Ginger Alé som är så gott!

Efter det åkte jag hemåt för att gå ut med Lucky i höstsolen & sedan ta & softa. Tog med mig lite växter hem som förgyller hemmet nu lite.

Dom röda små blommorna som här i en glasvas blir en fin installation tillsammans med en del av mina indiska mässingsaker & lite andra saker.

Nala sittande uppe på TV:n & den härligt grenen jag tog in. Har ganska mycket saker som ni ser, men planerar ju inte att bo i samma lägenhet i hela mitt liv & ha allt så nära varandra, men men just nu får det vara så.

Nala intresserad av Den Gyllene grenen jag tog in & satte brevid TV:n. Hon tycker säkert att den är fin med. Hihihi...

Efter att jag fick hem skänken, så har TV:n kommit väldigt högt upp vilket är väldigt skönt, men katterna har nu fått sig en ny favoritplats uppe på TV:n. Där dom kan spana ut över lägenheten & det är varmt & skönt att ligga.

Sms:ade först med min kompis Andreas N. som jag kännt sedan jag var 15-16 år gammal. Han ringde sedan & vi tycker att det är tråkigt att vi inte träffats så ofta, men han bor i Örnsköldsvik, så det är ju en bit emellan. Var trevligt att prata lite med honom. Han är en av mina närmaste killkompisar.

Låg & ritade på ett fint stort hus på ganska många rum & kök, men inte riktigt bestämt hur många rum det blir än.

Sedan suttit på datorn & kollat på facebook, emailen, qruiser & Chinese Crested Forumet.

Kollade på Idol som är ett program man verkligen kan skratta åt. Alltså fattar inte folk att dom verkligen inte kan sjunga?! Alltså man tycker t.o.m. synd om vissa som sjunger så¨himla falskt, men ändå tror dom att dom är så himla bra!

Nej efter det vart det att fortsätta att kolla på facebook & qruiser. Chata med folk på MSN & kolla runt lite på olika vänners sidor.

Caroline G. Ena hennes Mexikanska Nakenhund, Inka har fått valpar. 6 st. 4 hanar, 3 nakna & en pälsad & 2 tikar som båda är nakna. http://www.mligans.com/

Nej nu skulle här sovas & den är innan klockan 24.00 så det är superskönt att somna innan midnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar