måndag 22 juni 2009

Söndag!


Vaknade sent. Men idag skulle jag överraska min kompis Ulrika som inte hade en aning om att jag var uppe i Mora. Hon vart så chockad & det var så kul att se hennes min när hon ser mig med lilla Lucky & Rickard komma gående. Hon gallskrek & var superlycklig av att jag kom! Fick träffa hennes lilla son Linus, hennes syster Lovisa & hennes son Alvin. Ulrika ex. Cissi & hennes ex. Mia & deras Rhodegian Ridgeback Bella. Sedan var det en massa katter & hundar överallt. Träffade även Ulrika's coola mor. Vi satt mest bara, prata & ficka.

Senare på kvällen satt jag & Rickard åh åt ugnsgratinerad potatisklyftor med timjan på, ugnsgrillad kyckling med chili & mangoraya/turkisk yoghurt. Kollade klart på "Göta Kanal 1 & kollade sedan hela 2:an". Softade åt rostade majs & rostade pumpakärnor. Brottades med Rickard i soffan åh låg & myste sedan med att kolla på "Meet the Spartans" & Rickard med sitt läppsyl! haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar