torsdag 25 juni 2009

Torsdag!

Jag har varit på möte på Arbetsförmedlingen, sedan ett möte om att jobba i Hemtjänsten i stan.

Ätit Sushi på Japanska Restaurangen "Akane". Dom är supertrevliga, har ett bra utbud & har väldigt bra Sushi. Jag beställde 19 bitar.

Entre!

Restaurangen!


Mina 19 bitars Sushi!

Var 2 supergulliga tjejer som satt & åt sushi, speciellt en av dom, en blond tjej med långa lockar & som log emot mig vid flera tillfällen & hällde sedan upp vatten åt mig. Hon var oerhört snäll & söt, hade jag varit straight hade jag nog haft världens chans.

Satt & funderade på lite olika människor idag Rickard, skadade Pontus, Robert, Michelle, Sebastian, Valentine, Therese & några till!

Suttit på biblan i stan sedan blir det hemåt för att packa, styrketräna & ska åka till Borneo imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar