fredag 17 juli 2009

Inredningsstil

Jag skulle med mitt inredningsintresse få in mer av det Indiska, Thailändska, Marrockanska & det Orientiska i mitt hem. Jag samlar på Indiska Mässingsaker & har en ganska udda inredningsstil då jag vill blanda den med modernt & gammal i en sallig kombination, men i ett färgtema av mycket guld, brunt, turkost, lila, rosa, gult, olika gröna m.m. Jag hoppas på att nu allt ska bli bra när jag änsligen känner vad jag vill ha för stil i mitt hem nu gäller det bara att fixa en ny lägenhet sedan & flytta någon annanstans i Sverige, tapetsera el. måla väggarna bruna & colafärgade med en massa vackra tyger, möbler & inredningsprylar som harmoniserar med varandra i ett skönt & annorlunda hem med det moderna jag vill ha in också

Vackra tyger!

Härliga kuddar i olika färger!

Indiska atéraljer!

Inredningssaker i härliga färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar