onsdag 14 oktober 2009

SÖMNEN...

Sömnen min är fortfarande ganska konstig & dålig. Jag har ju svårt att somna, men när jag nu väl har somnat sover är jag totalt däckad & sover djupt. Jag vaknar i tid på morgonen oftast, men det är fortfarande det där med att somna på kvällarna fortfarande som är det problematiska. Fast jag tar insomningstabletter, så dröjer det ett bra tag innan jag blir trött & kan somna. Jag vet inte vad mer man kan göra än att hålla igång hela dagarna, visst har jag visa latdagar, men annars är jag igång hela dagarna med att göra saker så jag borde bli trött, jag blir ju lite trött men inte tillräckligt för att somna utan insomningstabletterna. Tar jag inte dom kan jag vara uppe i över ett & halvt dygn.

Sov så gott ni kan, jag ska försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar