onsdag 25 november 2009

Fredag 13/11...Skola, Blogga, Träna!

Jag går upp kl. 06.00 på fredagar då jag ska åka till skolan & ha Matematik B. Jag har bara 4 timmar i veckan, men är ju bara för att komplitera min matematik B. Efter att ha varit där bloggade lite det jag legat efter, har ju legat efter en hel del här på bloggen. Sedan vart det att äta, träna & äta igen. Väl hemma...

vart det att kolla på en film på TV:n..."Aquamarine" En Ungdoms & äventyrsfilm om en sjönjungfru som letar efter den sanna kärleken.

Jeanette ringde & sa att hon gärna ville träffas för en fika hemma hos henne så att jag får se hennes nya lägenhet hon har skaffat. Vi ska försöka att samordna något när vi inte båda är upptagna med olika saker som hundutställningar, jobb, träning, extraarbetes m.m.
Efter det så vart det att sussa gott i min sköna säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar