onsdag 25 november 2009

Torsdag 19/11, Fredag 20/11, Lördag 21/11 & Söndag 22/11.

Under dessa dagar har det mest blivit att vara kreaktiv & inte kolla dirrekt något på TV, utan jag har skrivit en oerhört mycket, pluggade fredagen & tränade då med.

Jag har skrivit oerhört mycket. Tyvärr är det ingetjag tänker dela med mig av här då jag vill att det ska komma ut som böcker i framtiden så ska det inte vara läst först av folk utan det ska vara en ny erfarenhet, känsla & läsning för folk som vill läsa det jag skriver om.

& så min träning som jag skulle jag inte skulle kunna klara mig utan nu, det är helt underbart att styrketräna, är nästan som en glädjerusdrog & tar då hellre & tränar än att proppa i mig massa tabletter för att må bra! Jag undrar varför jag inte har gjort detta tidigare & börja träna styrketräning, för konditionsträning som jag sysslat med länge ger inte alls den kick som styrketräning gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar