fredag 19 mars 2010

Är jag Kär...??

Jag har gått & blivit tillsammans med en underbar kille. Mina känslor bara växer & växer för honom. Vet inte om man ska kalla det förälskelse el. kanske kärlek än, men vet bara att jag verkligen gillar honom jätte mycket & han får mig glad när jag träffar honom el. pratar med honom. Han är ung, bara 18 år, blir 19 år i år, men han känns så mycket mognare än många av dom killar jag träffat förrut & då killar som varit äldre än mig & jag är ju 27 år & blir 28 år i juni.

Han får mig att vilja eftersträva mer & mer. Han delar även mina drömmar om ett fint hus på landet utanför en storstad & att ha massa djur som hundar, katter, hästar, kaniner & annat. Känner...kan jag hitta någon mer perfekt än denna underbara kille, har svårt att tro det?! Så hoppas att han ska lära sig att Älska Mig & jag honom, så att man kan bygga en framtid & liv tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar