onsdag 31 mars 2010

Tisdag eftermiddag/kväll...TV. En massa sms & träffa Ludvig.

När jag kom hem så hade jag massa sms, bl a. hade jag skickat & frågat hur det var med Ludvig som jag inte träffat på över ett år. Han bor i Sthlm annars, men har päronen i Örebro. Men han är även militär & har varit utomlands & tjänstgjort. Det var jätte mysigt att få umgås med honom ett tag. Han är så snäll, gullig & trevlig att prata med. Så vi pratade & umgicks en del. Men han skulle åka till Sthlm tidigt på onsdag morgon för att göra en tenta på Samhällsvetenskap. Men var trevligt att umgås ett tag.

Sms:at med Sanna, Björn, Andreas N, Jesper, Mikaela, Andreas G, Karin, Fredrik S, Ida, Camilo Alexander, Andreas A. & Lollo m.fl.

Vart att sätta sig & kolla på Äntligen hemma. Var ett loungerum dom gjorde iordnings så jäkla snyggt med en vit skinnsoffa, massa guld, gråa väggar & rosa kudde i soffan & rosa rosor. Så himla snyggt.

Jimmie ringde & ville prata lite så vart att prata med honom en stund, var bl a. under tiden som Äntligen Hemma var, men sen när det var slut skulle jag se en annan sak på TV & då ville jag inte bli störd. Han skulle se det med.

Vart att kolla på den fantastiska serien "Cougartown" en superbra serie som ganska nyligen har börjat på femman med Courtney Cox i huvudrollen.

Vart att sen Christine. hon är så underbart skön.


Min kompis Andreas O. ringde en sväng. Han & hans flickvän Ida vill träffa mig under någon dag här framöver, så det ska vi försöka att fixa ihop. Han ville även att jag skulle träffa någon kille som han tyckte att jag skulle passa med. Jaja...man kan ju alltid se vem denna kille är?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar