tisdag 22 juni 2010

Måndag...Huvudvärk! Softat Djuren & Jag!

Jar har mest hela förmiddagen & lunch suttit på Qruiser & TRADERA. Även suttit på annat med som min blogg som den bloggats i, facebook & helgon m.m.

Var ute med Lucky en liten sväng, men fortsatt trött, med huvudvärk & sovit dåligt. Vet inte varför. Kanske är värmen & att det är väldigt varmt i min lägenhet.

Till lunch vart det wokade skaldjur & fisk; bläckfiskringar, bebisbläckfisk, crabstiks & blåmusslor. Detta med bambuskott, hackad paprika, sparris & nudlar. Stekt i smör med wasabi, sweet chilisås & ostersauce (ostronsås), ivetviss lite salt & peppar med. Gott i magen Min!

För första gången på länge, så har jag nästan hela eftermiddagen & kvällen suttit på Chinese Crested Forumet för att göra mig lite uppdaterad om vad som händer i den lilla Chinesevärlden. För er nyfikna som vill veta mer om Chinese Crested hundar är adressen: http://www.chinesecrested.se/

Hade duschat under dagen i svaldusch då det blir så varmt i lägenheten. Jinx vill gärna ligga nära en när man duschat. Ja gärna annars med, men hon tycker liksom att det är gosigt att stryka sig emot mig när jag är lite blöt. Ja jag vet inte?1 Kanske känns det som om att jag tvättar henne & Katter emellan, om dom tvättar varandra betyder att jag tycker om dig, Älskar dig!

Satt en hel del även på gratisprogrammet MSN som finns att ladda ner för er all där ute i cyberspace. På internet på er som inte förstod den. Väldigt lätt program att installera & använda för Er alla som vill ha ett snabbt kontaktsätt att prata på. Satt & pratade med alla möjliga människor; Daniel, Mattias, Rafael, David & massa flera.

Top Model 13. Tillbaka blickar om vad som egentligen hände i Modellerna's hus & en massa bortklippta scener som aldrig visades under seriens gång. Var en hel del kul. Bla hade en katt flyttat in hos dom & Sundai ville ta med sig den när hon åkte. Vet dock inte om hon gjorde det?! Ja, en massa roliga & mindre roliga klipp om vad som hände bakom scenerna & det man inte fick se & för Er alla som inte vet så vann Nicole. Lite Goofy tjeje, precis som jag goofy då. Hon med det svalande & vilda, helröda, långa, vågiga håret.

Nicole posar med Tyra Banks i slutfotograferingen när Nicole har vunnit säsong 13 av Top Model. Nu ser jag bara fram emot nästa säsong.

Norska Hollywoodfruar. Ja herregud här ska det firas 10 års bröllop, hoppas fallskärm, Chihuahuan som ska till veterinären & tycks bli antastad. Ja det går väl att se, men jag tyckte Svenska Hollywoodfruar var TIO gånger bättre! Vill se mer av Anna Anka & Maria Montazami. Dom har även sina egna bloggar: http://annaankaofficial.blogspot.com/ & http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Jag & Lucky börjar bli jätte trötta, men ska fixa lite saker på datorn innan jag & hon ska sova.

Ja Pussar kan man aldrig få för många av. Lilla Pussgurkan som hon är. Alltid ska det Pussas, Kramas & Gosas.

Satt en del på facebook & ordnade lite olika saker. Bla skrivit till folk, kommenterat, spelat spel m.m. Chatade bla med min kompis Michelle som ska omplacera sin katt Inez. En liten kastrerad Sphynxflicka. Kommer att senare (tisdag) lägga in en annons om henne här på bloggen.

3 kommentarer:

  1. Sååå fina bilder!
    Jag hade en Corsnish rex i många år....saknar henne ENORMT!!!!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. TÄNK om jag hade pengar till en nakenkatt....
    *drömmer*

    SvaraRadera
  3. Ja mysigt med Rex & Nakenkatter.

    Jag med, vill ha en fertil hona, en helsvart helst.

    SvaraRadera