onsdag 16 juni 2010

TISDAG 15 juni & MIN FÖDELSEDAG!

En av mina favoritblommor är Orkidéer, så dom får förgylla min lugna & härliga dag, en dag som denna. Min Födelsedag!

Jag hade en regäll sovmorgon så skönt att sova ut regällt, men när jag vaknade hade jag 29 sms när jag vaknade som jag svarade på med Grattis tack & bara fler kom under hela dagen & samtal från olika människor som ville gratta mig bla. Mamma & Farmor men även en del andra människor.

Sedan in på Facebook efter att ha varit ute med Lucky. Jag har haft typ 50 st. GRATTIS om inte mer Grattisönskningar på facebook vid första gången jag tittade in på Facebook under dagen, kommer fler under dagen.

Ännu en vacker Orkídée som förgyller min dag.

Jag fick idag hem 2 st. Grattiskort med från Farmor & Mamma & fick ännu lite mer pengar där. Men fick även hem min Louis Vuitton Keps som jag vunnit på TRADERA för 70 kr/inkl. frakt. Visst är den snygg?!

Jag åkte iväg till WILLY's för att köpa hem en massa god mat, läsk & snacks m.m.

Till lunch vart det denna goda fisk & skaldjurswock. På Bläckfiskringar, bläckfiskbebisar, blåmusslor, crabsticks, minimajs, morötter, broccoli, bambuskott, limegräs, ingefära m.m.

Till efterrätt vart det Brownies & Franska Våfflor med vaniljkräm. Superonyttigt, men Supergott på Min dag.

Ännu fler Orkidéer som förgyller min dag. Jag verkligen Älskar dessa blommor. Skönheten & perfektionen av alla blommor.

Ugly Betty. Amerikansk komediserie. Betty ska hitta en Designer. Marisa en Designer blir upptäckt. Amanda & Helen försöker att bli Designers.

Satt på facebook med & nu hade jag fått ännu mer GRATTIS från olika vänner & bekanta. Över 150 Grattis & Jag Tackar Alla, så Hjärtligt mycket! ♥ ♥

Suttit på TRADERA en hel del & jag har nu vunnit ännu en auktion på en underbar Turkos klocka som jag ville ha. Blir bara ett pris på 32 kr för den med frakt. Snacka om att man är lycklig, när man verkligen får saker man vill ha & kan få unna sig lite nya & trevliga saker i livet!


Resten av kvällen sedan satt jag på MSN & chatade med lite vänner & så. Rikard & jag ska vara vänner & han behöver ordna upp sitt liv istället. Kanske skulle satsa på Markus el. Lars istället?! Får se vad som händer??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar