tisdag 3 augusti 2010

Måndag...Löp! Nytt MOBIL-NR. & soft kväll!

Vakna av en katt som gapa & skrek för fulla halsen & när jag sedan kom upp tror ni inte att hon höll käft då. Müslibars till frukost.

Kollade Facebook efter att jag varit ute med Lucky. Så trött på att inte ha pengar till det jag vill. Som att sterilisera katterna.

Cykla in till stan för att fixa ny mobilsimkort. Tänkte jag skulle lämna presenten jag köpt till Lia, men hon var inte hemma. Var på Teknikmagasinet & köpte ett nytt simkort. Tur att alla mina mobil.nr., bilder & annat fanns kvar på mobilen.

Ni som vill ha det nya mobil numret, så hör av er på QX el. facebook.

Facebook & msn, orkade inte blogga så ska nu se film efter att jag fixat mat. Lunch: Ja tortillachips i ugnen med skivade champinjoner, jalapeno, guacamole, kryddor, parmaskinka & massa vit getost på.

Pratat med mamma i mobilen innan filmen riktigt kom igång.

Morrhår & Ärtor. Svensk komedifilm. Riktigt rolig svensk komedi med en hel del svenska namn i rollerna som Gösta Ekman, Lena Nyman & Margaretha Krook.

Hungrig igen. Fixat mat, snäckpasta med stekt stekt bläckfiskringar & minibläckfiskar, crabsticks & blåmusslor med en kryddning av wasabi & sweet chilisås.

Roomservice. Carolina Gynning ska få sitt hem renoverat. Dom gjorde det jätte fint, men kändes lite maskulint.

Carolina målar ju en hel del konst som hon säljer & i detta hade hon även opererat bort sina silikoninlägg i tuttarna som hon skulle ge till stoppandet av inbördeskrigen i Afrika.

Hon gillade inredningen när hon fick det, men tydligen, så ja...Fick reda på att hon sedan säljt allt för att fixa nya & ljusare saker.

Sitter & chatar med folk på olika ställen som facebook, MSN & qruiser.

Jag satt nu även & kollade på en film från Pride paraden. http://www.qx.se/noje/Play/14924/se-qx-film-fran-prideparaden Ena sekunden så hatar jag allt hysteri runt Pride´n, men samtidigt så känns det som att jag Saknar en del av det, men det jag Saknar mest är att kunna få vara mig själv & göra det jag vill. Känner mig så fast & låst här i Örebro med alla inkränkta & snobbiga människor. Visst finns det bra människor här med, men är så trött på all snobberi som finns här i Örebro.

Pratade lite med Annelie i mobilen & vi ska försöka att träffas på tisdag.

Åt lite: Rabarber & vanilj yoghurt som kvällsmat.

Chatat med folk, Pratat med Camilo i mobilen & nu ska jag sova för en gång skull förre 24.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar