måndag 20 september 2010

Söndag...TV/Film & Olika Djur!

Bloggat & var även iväg & röstade då det är valdag & jag röstade på Miljöpartiet som jag tycker att alla skulle göra. Dom eller Socialpartiet. Pratat med Mamma en liten sväng & resten av dagen ska jag bara softa & träna lite.

Idol som nu var i Luleå. Hade funderingar på att söka, men vet inte om det skulle vara rätt forum för mig. Dom som vet att jag kan sjunga kanske skulle vilja att jag var med, men kan man kanske gå en annan väg för att få sjunga, så vet jag inte vad det skulle vara, men vorre kul att få sjunga.

SRS- Svenska Råttsällskapet. http://www.rattsallskapet.se/

Då jag saknar att ha råttor, men blir nog inte än på ett bra tag i så fall att skaffa.

En sida med en tjej som föder upp nakna råttor. Gillar verkligen dom. http://www.nakenråtta.se/

Svenska Gerbilföreningen. http://www.gerbilforeningen.se/

Jag födde förrut upp Gerbilsar & dom är jätte mysiga djur som varken bits el. luktar någon som helst. Saknar att ha såna här små krabater.

Frukost: 6 st. mackor med lite olika saker på. 3 st. med pastrami & 3 st. med kalkon & champinjoner under kalkonen. 1 st. burk med gräddfil & farmor Veronika's plommonsylt.

Kollade på blocket.se Där kollade jag på på Råttor, Marsvin & Gerbils.

men även höns av en del olika raser & myskankor.

Pineapple Dance Studio. Spelas in en popvideo där Andrew en av danslärarna spelar in sin sångvideo. Fotografering & Halloweenfest. Louie Spence en av danslärarna är helgalen.

Ska se en film. Stitch Experiment 626. Tecknad film om den lilla rymdvarelsen Stitch & hans vänner.

Åt under filmen BBQ Mandlar, en Müslibar med smak av äpple, päron & choklad, chips med smak av sourcreme & sweet chili & att dricka till det vart granatäpple & hallonsaft.

Läser tidningen Gods & Gårdar & softar i soffan känner så himla seg, men ska ut en sväng & springa i skogen.

Sprang 5 kilometer, duscha & ska nu fixa något att äta igen. Blir att äta Pizza & päronsaft att dricka, Jag ska sedan bara riktigt dega i soffan, rita lite & fixa med lite saker för att göra om min qruisersida. Fixade nya bilder till qruiser & ska nu se TV.

Skånefruar. Dom var på Falsterbo Horseshow & sedan hade dom även White Party som är ett stort Kändistät party.

Skriver en hel del på facebook & qruiser & livet mitt ska få sig en drastisk vändning.

Brothers & Sisters. Amerikansk dramaserie. Underbar familjeserie. Härlig serie med mycket familjekärlek, men även intriger.

Softar lite framför datorn...Kollar blocket.se på djur till SALU i Örebro & andra delar av landet. Kollar på huskatter som skulle funka som stallkatter, Alpackor, får, geter, Fjällkor, Highland cattleboskap, duvor & höns m.m.

Föreningen Allmogegeten. Om Svenska lantrasgeter. http://www.allmogegeten.se/

Must Love Dogs (Matte Söker Husse). Amerikansk kärlekskomedi. Gullig film om att hitta kärleken på alla möjliga olika sätt.

Kungarna av Tylösand är ju ett Jävla skämt alltså! Dom är så äckliga att man vill kräkas på dom. Här knullas det. Runkas, kräks, festas, pullas & snuskas det till fullo helt ocensorerat. Alltså jag kan inte förstår hur man kan nervärdera sig så mycket. Vad för idiot tatuerar in ordet kuk med en pil neråt åt sin kuk?! Nä usch, måste sova ville inte ens se skiten satt & chata med Dennis & Richard.

Sverigedemokraterna vann idag, men det är ju inte slut än dom kommer in i riksdagen, men nu kommer det hända saker på gott & ont, mest ont tror jag dock!

Nej nu skulle här sovas...!! Zzzz...

2 kommentarer:

  1. Jätte trevlig blogg du har!
    Ser att du har ett stort djurintresse bla. Jag har bott på gård och fött upp kaniner, höns och hade även hästar getter och får.
    Lite åt självhushåll tänket.

    Nu bor vi i lägenhet så har bytt kaninerna mot marsvin.

    Föder även upp hundar och är hundinstruktör bla.

    Hoppas att din dröm blir till verklighet, för lantlivet me djur är underbart! =)

    Mvh Therese

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack så mycket! Jo jag älskar djur & det är lite av självhushåll jag vill ha när det gäller att hålla djur men även för att bevara olika raser av djur.

    Jätte trevligt att Du läser min blogg. Vad för hundar föder Du upp??

    Hoppas jag med vill verkligen få leva på en gård med massa djur.

    MVH...Jonas

    SvaraRadera