söndag 10 april 2011

Lördag...Affärsidéer i huvudet.

Matat min älskade djur, varit ut med hundarna & sedan satt mig vid datorn för att kolla facebook, ta tag i bloggen & bara ha en soft dag, men med en hel del idéer i huvudet.

Pratat med mamma i mobilen en sväng om livet & lite annat. Även redigerat på facebook en hel del.

Lagar mat & skurat köksgolvet under tiden potatisen var i ugnen. Blir ugnsgrillerad & skivade potatis med barbequekrydda, senapsill, tomat & mangoraja dressing att äta & gott var det.

Druckit en liten kopp med hasselnötskaffe, men måste ta det lugnt med allt jag äter & dricker fortfarande för min mage blir lätt upprörd & skulle inte ätit all maten för kände av magen efteråt.

Suttit på datorn en hel del idag & pratat med farmor & Lia i mobilen.

Ut med hundarna en sväng, ligger sedan & gosar med dom i soffan. Mår dåligt idag med. Allt är bara skit med allt med Krister & så.

Chatat med folk. Felix, Krister, Stefan, Alexander, Johan, Labinot m.fl.

Suttit med olika affärsidéer i huvudet. Ja, jag kan ju inte avslöja allt, men finns en hel del unika idéer i mitt huvud.

Kollat på olika affärslokaler som finns i Sverige på olika ställen. Jag är ju beredd att flytta i stort sett vart som helst för att få mitt liv att funka. Kollar på Re/MAX bla. http://www.remaxlokaler.se/ Det mesta ligger dock i Stockholm, men kanske ända sättet för mig att lyckas i livet?? Fast då hellre hitta något i någon annan storstad som Göteborg som exempel.

På olika små & riktigt charmiga Caféer. En sak jag drömmer om att ha!

Kontorslokaler & showrum som skulle kunna bli affärslokaler. Inredning & Konstbutiken är den affärsidéer jag tänker mest på för då kan jag även ha hundarna med mig på jobbet.

Måste finnas...en lite större affärslokal i lokalen, ett bakre rum för min atelje & ett fikarum med en intill liggande toalett med dusch.

Även kollat på andra förretags & lokalförmedlingar. Länia, Småbolagstorget, Object Vision & CorpTrader m.fl. Finns många olika Objekt till SALU.

Varit ute med hundarna en sväng efter att dom fått lite mat. Både Lucky & Tingeling är 2 st. hundar med riktigt god aptit & skulle säkert kunna äta hur mycket som helst om jag inte hade kontroll på hur mycket dom får.

Hittade denna perfekta lokal som hade gjort sig Suveränt bra till den affärverksamhet med inredning & konst som jag tänkt mycket på. Ligger i Göteborg. 550.000 kr. http://smabolagstorget.se/kungsgatan/ Ja, denna lokal hade garanterat varit perfekt. Har allt & lite till vad jag vill ha av en lokal.

Fint lite & totalrenoverat kaffe med 15 st. sittplatser. Väldigt intressant om man skulle starta Caféverksamhet. 350.000 kr. http://smabolagstorget.se/cafesalladsbar/

Loggade in på facebook en sväng. Pratat med Krister i mobilen min. Var ut med hundarna en sista sväng innan jag ska krypa ner i sängen.

Tagit & krypit ner med djuren i sängen & bara för att ta & sova gott i min sköna säng. ZzzZzZZzZzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar